tisdag 26 juli 2011

sola och bada!

hellu!
Ligger i den oerhört sköna sängen på hotellrummet. Not, haha jättehård :(
Är helt slut! Fattar dock inte varför, kan inte påstå att ligga på stranden o steka är ansträngande ;)
Är väl för att det är så sjukt varmt. Vet inte hur mycket vatten jag har druckit idag.
Gick knappast o gå på marknad idag, trodde jag skulle svimma där ett tag, och att alla försäljare är på en HELA tiden gör ju inte saken bättre! Blir sjukt jävla irriterad! Dom får ju knappast mer kunder av att va på en så. Nej usch pallar inte sånt.
Aja köpte iaf en tröja, bra att ha till vintern ju haha.
hmm, imorgon blir det dykning, eller ja syster min ska dyka. Vi ska bara följa med o.. sola i guess haha, blir väl o snorkla lite med skulle jag tro. Det blir nog nice.
Måste gå och kolla efter grejer till min babe också, vet att peace grejer uppskattas.
Hmm svårt sånt där.
aja det var allt jag hade o säga för idag.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar